یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: خط هوایی ایرفرانس اعلام کرد به خانواده‌های کشته‌شدگان سانحه هوایی برزیل حدود 24 هزار دلار غرامت خواهد پرداخت.

به گزارش سی ان ان، مقامات خط هوایی ایرفرانس که یک ماه پیش در حالی که یکی از هواپیماهای آنها از برزیل به سوی فرانسه می‌رفت در آبهای اقیانوس اطلس سقوط کرده و تمامی سرنشینان و خدمه آن جان باختند اعلام کرد که به بازماندگان حدود 24.5 هزار دلار غرامت خواهد پرداخت.[ نظرات تازه درباره علت سقوط هواپیمای ایرفرانس]

گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت تاکنون با 1800 خانواده قربانیان این سانحه که از 32 ملیت مختلف بوده‌اند در ارتباط است و علاوه بر پرداخت غرامت هزینه مشاوره روحی آنها را نیز به عهده خواهد گرفت.

این تلاش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بعضی معتقدند ردیابی خانواده‌های تمامی 228 تن کشته شده در این سانحه کار آسانی نخواهد بود و برای پیدا کردن هر کدام از آنها گاهی چندین روز وقت صرف خواهد شد.

پزشکی قانونی اعلام کرد که مطالعه روی 50 جسد کشف شده از مسافران نشان می‌دهد که آنها استخوان‌های شکسته دارند که می‌تواند نشان آن باشد که هواپیما قبل از سقوط به اقیانوس منفجر و یا تکه تکه شده باشد.

کد خبر 83917

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز